Matrícula tancada

Lideratge Personal i Gestió d'Equips

13ª Edició

Requisits d'Admissió

- Llicenciatura, diplomatura o grau universitari.

No obstant això, en funció del públic a qui va dirigit, la Direcció del curs podrà admetre altres candidatures, prèvia entrevista en la qual es ponderaran qüestions com l’experiència, la situació personal o la motivació de la persona interessada.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Matrícula

Per inscriure’s cal omplir el full d’inscripció a través del web de la Fundació UdG.

Preinscripció: Fins a un mes abans de l'inici del curs.
En un termini màxim de 7 dies des de la data d’inscripció cal haver realitzat el pagament de 420 € que es restarà de l’import de la matrícula, i que dóna dret a reserva de plaça.

Matrícula: per tal que sigui efectiva caldrà haver realitzat el pagament com a màxim 20 dies abans de l’inici del curs.
Documentació que s’ha de presentar per realitzar la matrícula:
- Fotocòpia del DNI i fotocòpia compulsada del títol universitari (o del resguard).

Consulta aquí com hauràs de presentar la titulació universitària.

Important:
Aquesta documentació s'ha de presentar com a màxim vint dies abans de l'inici de l'activitat.

Matrícula tancada
eventis